Reisefeber.no

You may also like...

2 Responses

  1. Eirik Lund says:

    Hei, Reisefeber.no er et selskap jeg aldri skal bruke igjen. Årsaken til det er flere.

    1. For det første er det veldig vanskelig å få kontrakt med dem per telefon og epost. Jeg fikk svar på en epost en uke etter jeg sendte Reisefeber en epost med et par enkle og konkrete spørsmål.

    2. Når jeg først fikk svar, ga de meg beskjed om at jeg kunne ombooke billettene mine. Da jeg svarte dem og sendte opplysninger om hvilke flygninger jeg ønsket å bytte til, fikk jeg til svar at jeg ikke kunne ombooke likevel. De forsøkte seg med flere bortforklaringer, hovedsakelig at de ikke forsto hva jeg ønsket.

    3. Da reisedagen og turen mot Filipinene kom, forsvant bagasjen på reisen. Når sant skal sies så er ikke dette direkte Reisefeber.no sin skyld. Men årsaken til at bagasjen forsvant var pga at tidsrommet på mellomlandingene var for korte. Det er Reisefeber.no som setter sammen ruten, som den profesjonelle aktøren de skal være. Når slike situasjoner oppstår er dette en kalkulert risiko Reisefeber tar, på sine kunders bekostning. Muligens god butikk for Reisefeber, stor risiko for kunden at han/hun får en dårlig start på ferien.

    4. Da bagasjen forsvant sendte jeg omgående en epost til Reisefeber hvor jeg orientere om at bagasjen var borte. Jeg fikk ikke svar på flere dager, så til slutt ringte jeg dem.

    5. På grunn av det overnevnte er tilliten til reisefeber som reisebyrå fraværende. Jeg vil anbefale å styre unna en slik useriøs aktør. Det er bedre å sette sammen en reise selv, eller bestille billetten direkte fra flyselskapene. Reisefeber er i det store og hele er fordyrende mellomledd. Et mellomledd som i tillegg er dårlig på service.

    God ferie!

    Eirik

  2. Leif Klæboe says:

    Jeg brukte Reisefeber for noen år siden og var vel fornøyd. Jeg har nå kjøpt flybilletter hos Reisefeber, og har forsøkt å få kontakt med dem for å få rettet opp en feil som har oppstått i bestillingen mellom Reisefeber og Norwegian.
    Jeg sendte e-post for en uke siden og har ennå ikke fått svar. I dag forsøkte jeg å ringe dem, tastet de riktige tallene, ventet de mange minuttene på svar før forbindelsen ble brutt. Dette gjentok seg tre ganger før jeg gav opp, og sendte dem en ny e-post. Det blir spennende å se om jeg får svar denne gangen.
    Hvis kvaliteten har sunket så mye siden jeg sist brukte Reisefeber er det tvilsomt om jeg bruker dem på nytt.

Skriv en kommentar

banner