Reisefeber.no

Reisefeber.no er en reisetjeneste som er tilgjengelig 24 timer i døgnet. I tillegg til å være en søkemotor som finner Reisefeber legger også stor vekt på et redaksjonelt innhold som skal hjelpe kunden å orientere seg i markedet.

Tjenesten er en del av Skandinavisk Reisefeber som driver tilsvarende tjenester i Danmark og Sverige. Selskapet eies av Travelocity Europe.

FLY
Takket være vårt samarbeid med over 450 flyselskaper kan vi tilby våre kunder reiser til alle verdenshjørner, til markedets beste priser.

HOTELLER
Våre partneres 70 000 hoteller rundt om i verden sørger for at alle våre kunder har et godt botilbud under sitt opphold når de er ute og reiser — alt fra enkle turistklassehoteller i storbyer, til luksushoteller med boblebad under åpen himmel.

LEIEBIL
Til dem som vil kunne bevege seg fritt i ferien og nyte også de litt mer perifere lokale herligheter, tilbyr vi også leiebil — til markedets laveste priser.

OPPLEVELSE
For å spare tid og penger for våre kunder, samt sikre dem tilgang til superpopulære forestillinger og arrangementer, tilbyr Reisefeber et bredt utvalg av billetter. For kunder som vil se fotball, teater eller musikkonserter, har vi mye å tilby. Og hvorfor ikke bestille reisen og eventbillettene samtidig? Les mer om selskapet og erfaringer

www.reisefeber.no

Har du erfaring med Reisefeber? Legg gjerne igjen en kommentar under.

 

 

You may also like...

2 Responses

  1. Eirik Lund says:

    Hei, Reisefeber.no er et selskap jeg aldri skal bruke igjen. Årsaken til det er flere.

    1. For det første er det veldig vanskelig å få kontrakt med dem per telefon og epost. Jeg fikk svar på en epost en uke etter jeg sendte Reisefeber en epost med et par enkle og konkrete spørsmål.

    2. Når jeg først fikk svar, ga de meg beskjed om at jeg kunne ombooke billettene mine. Da jeg svarte dem og sendte opplysninger om hvilke flygninger jeg ønsket å bytte til, fikk jeg til svar at jeg ikke kunne ombooke likevel. De forsøkte seg med flere bortforklaringer, hovedsakelig at de ikke forsto hva jeg ønsket.

    3. Da reisedagen og turen mot Filipinene kom, forsvant bagasjen på reisen. Når sant skal sies så er ikke dette direkte Reisefeber.no sin skyld. Men årsaken til at bagasjen forsvant var pga at tidsrommet på mellomlandingene var for korte. Det er Reisefeber.no som setter sammen ruten, som den profesjonelle aktøren de skal være. Når slike situasjoner oppstår er dette en kalkulert risiko Reisefeber tar, på sine kunders bekostning. Muligens god butikk for Reisefeber, stor risiko for kunden at han/hun får en dårlig start på ferien.

    4. Da bagasjen forsvant sendte jeg omgående en epost til Reisefeber hvor jeg orientere om at bagasjen var borte. Jeg fikk ikke svar på flere dager, så til slutt ringte jeg dem.

    5. På grunn av det overnevnte er tilliten til reisefeber som reisebyrå fraværende. Jeg vil anbefale å styre unna en slik useriøs aktør. Det er bedre å sette sammen en reise selv, eller bestille billetten direkte fra flyselskapene. Reisefeber er i det store og hele er fordyrende mellomledd. Et mellomledd som i tillegg er dårlig på service.

    God ferie!

    Eirik

  2. Leif Klæboe says:

    Jeg brukte Reisefeber for noen år siden og var vel fornøyd. Jeg har nå kjøpt flybilletter hos Reisefeber, og har forsøkt å få kontakt med dem for å få rettet opp en feil som har oppstått i bestillingen mellom Reisefeber og Norwegian.
    Jeg sendte e-post for en uke siden og har ennå ikke fått svar. I dag forsøkte jeg å ringe dem, tastet de riktige tallene, ventet de mange minuttene på svar før forbindelsen ble brutt. Dette gjentok seg tre ganger før jeg gav opp, og sendte dem en ny e-post. Det blir spennende å se om jeg får svar denne gangen.
    Hvis kvaliteten har sunket så mye siden jeg sist brukte Reisefeber er det tvilsomt om jeg bruker dem på nytt.

Leave a Reply to Leif Klæboe Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

banner